pondělí 16. června 2014

DM Box

Přeji krásný den všem čtenářům, dnes se na blog vracím s článkem o DM Boxu. Většina z Vás určitě tuto soutěž zaregistrovala a možná se i zúčastnila. Každý třetí zaslaný e-mail vyhrál měl možnost odkoupit si za 150 Kč box, ve kterém se nachází výrobky v hodnotě 600 Kč.

Dnešního dne jsem se už nemohla dočkat! Odpoledne, hned po škole, jsem si jela vyzvednout DM Box. A když jsem stála na autobusové zastávce, už mě mamka nadšeně psala, že z internetu už ví, co v balíčku je. Vzápětí na to mě už ale taky psala, jak všechny výherkyně se dohadují, jestli opravdu je v hodnotě 600 Kč nebo ne. A už jsem si říkala, a jéé tam budou nějaký tři levný produkty. Jenže když jsem se z další zprávy dozvěděla, že ty produkty opravdu zas tak levné nejsou, došlo mi, o co tady jde. Prostě ta česká chamtivost! Dáš prst a ukousnou ti ruku... I kdyby balíček nedosahoval přesně dané hodnoty, tak ale stejně, kdo je Vám dá za 150 Kč? Něco podobného už tady bylo i s vyhlášením soutěže, hlášky typu: "Když nevím co v tom je, tak to vyhrát nechci.", "Proč to není zadarmo?!" nebo "Co mají dělat alergici?". Nutil je někdo zúčastnit se? NE!
Raději asi přejdeme k obsahu, že?

Když jsem balíček otevřela, vyvalila se na mě nádherná vůně. :) A vykoukly na mne tyhle krásné výrobky.
Z tohoto tónovacího krému jsem nadšená, rozhodně využiji :) Jde o Sundance fluid na opalování s OF 30. 

Lak od Rimmelu z této řady s Ritou Orou jsem si chtěla pořídit, popravdě ale v jiné barvě. Sama bych si tento odstín nevybrala, ale když už ho mám, tak si asi zítra konečně zas nalakuji nehty :D

Dále na mě v balíčku nedočkavě čekalo tohle tělové mléko. Mléko je krásně hutné a voňavé, prostě něco pro mě ;)

Pasty není nikdy dost :D Tahle mě ale tak trochu zklamala svou velikostí. 

Čekala jsem, že v boxu nějaký antiperspirant bude, ale z tohoto jsem mile překvapená. Doufám, že bude účinný.

Dalším produktem je tento šampon od Balei, který taky rozhodně využiji, protože v létě si vlasy myji častěji a tenhle je přímo pro léto určený. 


Když jsem viděla v balíčku tenhle šampón, tak jsem se fakt musela smát. Protože ještě před vyzvednutím balíčku jsem na něj koukala a přemýšlela, že si ho koupím, ale odolala jsem. Vůně je naprosto bezkonkurenční :) Těším se, až mi po něm budou vonět vlásky.

A teď už jen pár vzorečků... 



Tímto vzorečkem, myslím, neopovrhne žádná žena.

S žádným z těchto výrobků zkušenosti nemám, takže nemohu napsat nic blíže, ale využiji úplně všechny. Tedy spokojenost na mé straně a rozhodně nelituji, že jsem za to, jak by řekli jiní, vyhodila 150 Kč, protože mě to vyhozené peníze rozhodně nepřijdou. Doufám, že DM zas někdy přijde s něčím obdobným :)

Žádné komentáře: